Naudojimo salygos

 Pirkimo procesas

  1. Suradę norimą prekę bei pasirinkę norimą kiekį, turite prekę įdėti į pirkinių krepšelį.
  2. Išsirinkus visas norimas prekes ir jas sudėjus į krepšelį spauskite puslapio viršuje, dešiniajame kampe esančią pirkinių krepšelio piktogramą.
  3. Pasirinkę norimą pristatymo ir atsiskaitymo tipą, spauskite apmokėti.   
  4. Atsivėrusiame naujame lange užpildykite prekių pristatymo formą. Formoje būtina pateikti teisingą informaciją, kitaip išsiųsta prekė gali paklysti. Desiniajame šone pasirinkite jums priimtiną apmokėjimo būdą.

 

 

  1. Patikrinkite informaciją, susipažinkite su pristatymo taisyklėmis ir jeigu su jomis sutinkate, spauskite apmokėti.  Jeigu mokate ne grynaisiais, jus sistema nukreips į jūsų pasirinktą banką, kuriame turėsite atlikti mokėjimą.

6. Sveikiname, jūs atlikote užsakymą, netrukus gausite nurodytu el.paštu informaciją, apie užsakymo būseną.

Prekių pristatymo sąlygos

Užsakydamas prekes pirkėjas įsipareigoja tiksliai nurodyti prekių pristatymo adresą, suklydus nedelsiant informuoti.

Užsakytas prekes pardavėjas įsipareigoja pagaminti ir išsiųsti per 4 darbo dienas. Bendras pagaminimo ir pristatymo laikas negali viršyti 5d.d. Tai reiškia, kad jeigu pirmadienio rytą pateiksite užsakymą, iki penktadienio tikrai jį gausite. Beje, jeigu prekės reikia greičiau – susisiekite, dažnai randame nestandartinį sprendimą 😉

Jeigu pardavėjas negali įvykdyti kliento užsakymo numatytais terminais, ne vėliau kaip viena darbo diena po užsakymo peteikimo apie tai privalo informuoti klientą bei jam pareikalavus grąžinti visus sumokėtus pinigus arba atšaukti užsakymą.

Prekių pristatymo metu, klientas privalo nuodugniai apžiūrėti pakuotę ar ji nėra pažeista ar kitaip apgadinta. Radus apgadinimų žymes, pranešti apie tai kurjeriui, kuris pakuotės apgadinimus turės pažymėti krovinio važtaraštyje.  Neatlikus šio punkto yra laikoma, kad klientas siuntą gavo neapgadintą.

Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės, jeigu prekių nepavyksta pristatyti laiku dėl kliento kaltės. (neteisingai nurodytas adresas, telefono numeris, kliento nebuvimas nurodytu adresu ir t.t.)
Prekių grąžinimas ir garantija

Prekes galima grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus per 14d. nuo prekių priėmimo fakto.
Grąžinamos kokybiškos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos bei originalios pakuotės.
Vartotojo reikalavimų vykdymas
Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.