Minkštas, pastos pavidalo vaškas skirtas natūralių arba dažytų medinių paviršių priežiūrai ir apsaugai. Vašku apdorotas paviršius nėra atsparus įbrėžimams ir vandeniui, todėl netinka stipriai naudojamų baldų paviršių apsaugai. Sukamaisiais judesiais plonu sluoksniu patrinkite vaško paviršių minkštu skudurėliu arba kempinės šepetėliu. Pašalinkite perteklių minkštu skudurėliu. Po džiovinimo susidaro šilkinis matinis, švelnaus pojūčio paviršius. Tolesnis poliravimas suteikia paviršiui stipresnį blizgesį.
Pentart apdailos vaškas 125 ml. – Skaidrus
€13.60
Minkštas, pastos pavidalo vaškas skirtas natūralių arba dažytų medinių paviršių priežiūrai ir apsaugai. Vašku apdorotas paviršius nėra atsparus įbrėžimams ir vandeniui, todėl netinka stipriai naudojamų baldų paviršių apsaugai. Sukamaisiais judesiais plonu sluoksniu patrinkite vaško paviršių minkštu skudurėliu arba kempinės šepetėliu. Pašalinkite perteklių minkštu skudurėliu. Po džiovinimo susidaro šilkinis matinis, švelnaus pojūčio paviršius. Tolesnis poliravimas suteikia paviršiui stipresnį blizgesį.
Neturime
Prekių pristatymo sąlygos
Svarbu! Prekės dėl karantino gali vėluoti iki 5 d.d.
Užsakydamas prekes pirkėjas įsipareigoja tiksliai nurodyti prekių pristatymo adresą, suklydus nedelsiant informuoti.
Užsakytas prekes pardavėjas įsipareigoja pagaminti ir išsiųsti per 4 darbo dienas. Bendras pagaminimo ir pristatymo laikas negali viršyti 5d.d. Tai reiškia, kad jeigu pirmadienio rytą pateiksite užsakymą, iki penktadienio tikrai jį gausite. Beje, jeigu prekės reikia greičiau – susisiekite, dažnai randame nestandartinį sprendimą 😉
Jeigu pardavėjas negali įvykdyti kliento užsakymo numatytais terminais, ne vėliau kaip viena darbo diena po užsakymo peteikimo apie tai privalo informuoti klientą bei jam pareikalavus grąžinti visus sumokėtus pinigus arba atšaukti užsakymą.
Prekių pristatymo metu, klientas privalo nuodugniai apžiūrėti pakuotę ar ji nėra pažeista ar kitaip apgadinta. Radus apgadinimų žymes, pranešti apie tai kurjeriui, kuris pakuotės apgadinimus turės pažymėti krovinio važtaraštyje. Neatlikus šio punkto yra laikoma, kad klientas siuntą gavo neapgadintą.
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės, jeigu prekių nepavyksta pristatyti laiku dėl kliento kaltės. (neteisingai nurodytas adresas, telefono numeris, kliento nebuvimas nurodytu adresu ir t.t.)