Taisyklės ir sąlygos
Galioja nuo: 2025‑08‑25 Paskutinį kartą atnaujinta: 2025‑08‑25
Tai – bendrosios naudojimo, pirkimo–pardavimo ir paslaugų teikimo taisyklės, taikomos svetainei yzels.lt ir susijusioms paslaugoms (rėminimas, drobių ir rėmų prekyba, giclée spauda, failų perdavimas ir pan.). Dokumentas parengtas kaip projektas; pritaikykite rekvizitus ir konkrečius parametrus. Kilus prieštaravimams, viršenybę turi Lietuvos Respublikos teisės aktai.
- Sąvokos
Pardavėjas / Paslaugų teikėjas – MB „Kitos formos“, Į.k. 304843684, PVM mokėtojo kodas LT100012590418, el. paštas info@yzels.lt, tel. +370 604 55 154 (toliau – „Yzels“, „mes“).
Pirkėjas / Vartotojas – fizinis ar juridinis asmuo, įsigyjantis prekes ar paslaugas yzels.lt, siunčiantis failus, sudarantis sutartis nuotoliniu būdu.
Paslaugos – rėminimo darbai, giclée spauda, drobių ir priedų gamyba, prekyba rėmais ir medžiagomis, konsultacijos, failų priėmimas per internetines formas.
Svetainė – interneto svetainė yzels.lt.
- Taikymas ir sutikimas
2.1. Šios Taisyklės yra privalomos visiems Svetainės lankytojams ir klientams. Atliekant užsakymą, pažymėjus varnelę „Sutinku su taisyklėmis ir sąlygomis“, sudaroma nuotolinė sutartis.
2.2. Jei su Taisyklėmis nesutinkate – nesinaudokite Svetaine ir neteikite užsakymo.
- Paskyros ir bendravimas
3.1. Yzels.lt paprastai nenaudoja naudotojų paskyrų. Užsakymas pateikiamas nurodant kontaktinius duomenis ir (jei reikia) įkeliant failus.
3.2. Komunikacija vykdoma el. paštu, telefonu ar per užsakymo formose nurodytus kanalus. Pirkėjas įsipareigoja pateikti teisingus kontaktus ir juos tikrinti.
- Kainos, pasiūlymai ir atsiskaitymai
4.1. Visos kainos nurodomos eurais su PVM. Kainos gali keistis be atskiro įspėjimo, tačiau jau priimtų ir apmokėtų užsakymų kainos nesikeičia.
4.2. Galimi atsiskaitymo būdai: bankiniu pavedimu, mokėjimo kortelėmis, elektroniniais mokėjimais per mokėjimų tiekėjus, grynaisiais (jei numatyta atsiėmimo vietoje). Konkrečius būdus ir tiekėjus nurodome užsakymo metu.
4.3. Užsakymas pradedamas vykdyti po apmokėjimo (nebent raštu sutarta kitaip). Vėluojant apmokėjimui, terminas skaičiuojamas nuo apmokėjimo dienos.
- Užsakymo pateikimas, failai ir turinio atsakomybė
5.1. Pirkėjas atsakingas už įkeltų failų turinį, teises ir kokybę (rezoliuciją, spalvinį profilį, apkarpymą). Pateikdamas failus patvirtinate, kad turite visas būtinas intelektinės nuosavybės teises ir (ar) licencijas.
5.2. Jei failai neatitinka minimalių techninių reikalavimų, galime paprašyti pataisų arba pasiūlyti mokamas paruošimo paslaugas. Jei Pirkėjas atsisako, darbus galime sustabdyti arba nutraukti.
5.3. Draudžiama teikti neteisėtą, įžeidžiantį, diskriminuojantį ar kenkėjišką turinį.
- Spausdinimo ir apdailos ypatumai (spalvos, tolerancijos)
6.1. Skirtingi ekranai ir apšvietimo sąlygos lemia spalvų skirtumus. Stengiamės laikytis profesionalių spalvų valdymo praktikų, tačiau minimalūs neatitikimai laikomi normalia gamybine tolerancija.
6.2. Jei reikalingas maksimaliai tikslus atitikimas, rekomenduojame užsisakyti bandomąjį atspaudą ir/ar pateikti spalvinius etalonus. Nepasirinkus bandomojo atspaudo, riziką dėl niuansinių spalvinių skirtumų prisiima Pirkėjas.
6.3. Leistinos tolerancijos matmenims ir apkarpymui nurodomos produktų aprašymuose ar pasiūlyme (jei nenurodyta – iki ±2 mm; drobėms – iki ±3 mm, nebent susitarta kitaip).
- Pristatymas, atsiėmimas ir terminai
7.1. Prekes/paslaugas pristatome kurjeriais. Atsiėmti galima iš trijų mūsų nurodytų padalinių, kurie pasirenkami atliekant užsakymą. Numatyti terminai nurodomi užsakymo metu; jie priklauso nuo apmokėjimo, gamybos ir logistikos.
7.2. Terminas gali kisti dėl Pirkėjo vėlavimo pateikti tinkamus failus, patikslinimus ar apmokėjimą.
7.3. Rizika dėl atsitiktinio prekių sugedimo pereina Pirkėjui nuo prekių perdavimo kurjeriui arba atsiėmimo momento (pagal taikytinus teisės aktus).
- Kokybė, garantijos ir trūkumai
8.1. Teikiame paslaugas ir gaminius pagal profesionalius standartus. Jei gavote nekokybišką prekę ar paslaugą, per 48 val. nuo gavimo parašykite mums, pridėkite nuotraukas ir užsakymo numerį.
8.2. Pagrįstiems trūkumams taikomas pašalinimas, pakeitimas ar grąžinimas – mūsų pasirinkimu, atsižvelgiant į defekto pobūdį ir teisės aktus.
8.3. Garantijos netaikomos natūraliam nusidėvėjimui, netinkamam naudojimui, laikymui (pvz., tiesioginė saulė, drėgmė), mechaniniams pažeidimams, taip pat trūkumams, atsiradusiems dėl netinkamų Pirkėjo pateiktų failų.
- Vartotojo teisė atsisakyti sutarties (14 d.)
9.1. Vartotojas (fizinis asmuo, įsigyjantys ne verslo tikslais) turi teisę per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, išskyrus atvejus, kai prekės ar paslaugos gaminamos pagal individualų Pirkėjo užsakymą ar specifikaciją (individuali spauda, rėminimas pagal išmatavimus, užsakytos drobės ir pan.). Tokiais atvejais 14 d. atsisakymo teisė netaikoma pagal teisės aktus.
9.2. Standartinėms, nespecialiai Pirkėjui pritaikytoms prekėms 14 d. atsisakymo teisė taikoma, jei prekė nebuvo naudota, nesugadinta ir išsaugotos jos prekinės savybės bei pakuotė.
9.3. Grąžinant prekes, Pirkėjas atsako už tinkamą supakavimą ir grąžinimo išlaidas, nebent produktas gautas su trūkumais.
- Intelektinė nuosavybė
10.1. Visi Svetainės turinio elementai (tekstai, dizainas, nuotraukos, logotipai) priklauso Yzels arba naudojami teisėtai. Be išankstinio rašytinio leidimo draudžiama kopijuoti, platinti ar naudoti komerciniais tikslais.
10.2. Pirkėjui priklauso įkeliamų darbų (failų) autorinės teisės, jei jos teisėtai įgytos. Pateikdamas failus Pirkėjas suteikia Yzels neišimtinę licenciją naudoti failus tik užsakymo vykdymo tikslais.
- Atsakomybės ribojimas
11.1. Yzels neatsako už netiesioginius nuostolius (prarastą pelną, reputacijos žalą) ir viršijant sumą, sumokėtą už konkretų užsakymą, išskyrus atvejus, kai įstatymai numato kitaip.
11.2. Neatsakome už trečiųjų šalių (kurjerių, mokėjimų tiekėjų, hostingo) veiksmus ar sutrikimus, tačiau bendradarbiaujame šalinant padarinius.
11.3. Force majeure. Jei įsipareigojimų vykdymas tapo neįmanomas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių (pvz., tiekimo grandinės sutrikimų, karo, epidemių, energetinių krizių), vykdymo terminas atidedamas proporcingai.
- Asmens duomenų apsauga ir slapukai
12.1. Asmens duomenis tvarkome pagal Privatumo politiką (atskirą dokumentą). Joje nurodoma, kokius duomenis renkame (vardą, pavardę, el. paštą, tel. numerį, pristatymo/sąskaitos adresus, užsakymo failus), kam juos naudojame (užsakymams, klientų aptarnavimui, atsiskaitymams, rinkodarai ir vidinei statistikai), kam perduodame (kurjeriams, mokėjimų operatoriams, hostingo/IT tiekėjams) ir kiek saugome.
12.2. Svetainėje naudojami slapukai ir trečiųjų šalių įrankiai (pvz., „Google Analytics“, „Facebook Pixel“) – plačiau aprašyta Slapukų politikoje.
- Skundai ir ginčai
13.1. Pirmiausia kviečiame kreiptis tiesiogiai: [el. paštas], [telefonas], [adresas]. Skundus nagrinėjame per 14 dienų.
13.2. Jei nepavyksta susitarti, vartotojai gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) arba naudotis ES ginčų sprendimo platforma (ODR). Nuorodos pateikiamos Privatumo/Skundų skiltyse.
13.3. Sutartims taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Ginčai, kurių nepavyksta išspręsti taikiai, nagrinėjami kompetentingame teisme pagal galiojančias taisykles.
- Dovanų kuponai ir nuolaidos
14.1. Kuponai galioja iki kuponuose nurodytos datos, vieną kartą, negalioja kartu su kitomis akcijomis, nebent nurodyta kitaip.
14.2. Praradus kuponą ar paviešinus jo kodą tretiesiems asmenims, atsakomybė tenka savininkui.
- Darbų priėmimas–perdavimas ir archyvavimas
15.1. Atliktus darbus perduodame pagal užsakymo sąlygas. Prašome patikrinti prekes/atspaudus pasirašant kurjerio važtaraštį ar atsiimant vietoje.
15.2. Darbinius failus galime laikyti iki 2 metų (jei nenurodyta kitaip) pakartotiniams užsakymams ir kokybės užtikrinimui, po to – pašaliname ar anonimizuojame.
- Aplinkosauga ir eksponavimo rekomendacijos
16.1. Rekomenduojame saugoti atspaudus nuo tiesioginių saulės spindulių, drėgmės ir temperatūros svyravimų. Naudoti rūgščių neturinčias medžiagas, muziejinės kokybės rėminimą, stiklus su UV filtrais – pagal poreikį.
- Taisyklių keitimas
17.1. Turime teisę keisti Taisykles, apie esminius pakeitimus informuosime Svetainėje ir/arba el. paštu (jei esate pateikę kontaktą). Pakeitimai taikomi naujiems užsakymams nuo paskelbimo momento, nebent nurodyta kitaip.
- Kontaktai
MB „Kitos formos“
Į.k.: 304843684 | PVM mokėtojo kodas: LT100012590418
El. paštas: info@yzels.lt | Tel.: +370 604 55 154
Priedas A. Techniniai reikalavimai failams (rekomendacija)
- Rekomenduojame ne mažesnį nei 240 dpi, 300 dpi – idealu (galutiniame formate).
- Spalviniai profiliai: Adobe RGB (1998) / sRGB;
- Leidžiami formatai: PDF, TIFF, PNG, JPG, PSD. Į svetainę kelti galima failus iki 1 GB. Didesnius failus prašome pateikti per išorės partnerius (pvz., WeTransfer, Google Drive ir pan.).
Priedas B. Rėminimo darbų sąlygos (rekomendacija)
- Medžiagų parinkimas ir eksponavimo aplinka suderinami konsultacijos metu.
- Natūralios medžiagos (medis, popierius) gali turėti atspalvių/tekstūros variacijas – tai nėra defektas.
Montavimo sprendimai (klijai, lipnios juostos, magnetai, matavimo paklaidos) aptariami konsultacijos metu.